Kako izkoristiti prednosti na novem fotografskem trgu?
Če kaj drži o internetu in WWW, drži dejstvo, da so
dandanes uporabniki bolj samostojni kot kadarkoli. Na razpolago
imajo namreč več izbire, informacij in poznavanja tržne kulture.
In tehnologija je del tega, kajti že skoraj vsaka
družina ima doma vse potrebno za majhno podjetje: faks, računalnik,
tiskalnik, skener, dostop do interneta, program Instant Messenger.
Sedaj pa so se pojavili še digitalni fotoaparati. Zaradi vseh teh
pripomočkov študentom in dijakom ni več potrebno iskati teh storitev
drugod, ker jih imajo na razpolago doma.
Digitalni fotoaparat ima tudi to prednost, da ne
potrebuje filmov. Nobenih filmov več! In ne samo to, digitalne
fotografije sedaj zlahka posredujemo tudi drugim uporabnikom, in
sicer preko svetovnega spleta ali elektronske pošte. Ampak tu se
pojavi problem, ki ga fotografski studii ali fotografi lahko vzamejo
kot izziv: "Trenutno ni nobenega digitalnega nadomestka za knjigo
ali klasično fotografijo."
Domači tiskalniki za fotografije postajajo vedno boljši in boljši,
ampak čas, ki ga porabijo za tiskanje, lahko postane problem, če
želi uporabnik "razviti" 200 slik.
Rešitev z mojega vidika bi bila, da digitalne
fotografije pošljemo v razvijanje v profesionalni fotografski
studio. Tam lahko razvijejo vseh 200 slik v kratkem času in z enakim
rezultatom, kot nekoč "stari" fotografski aparati s filmi. In kaj je
enostavneje kot to, da lahko sedimo doma in preko interneta pošljemo
slike, ki jih želimo razviti, v fotografski studio, in nam jih ta
razvite dostavi neposredno pred domača vrata?
Možnost za tak način naročanja razvijanja slik je
nekaj resnično novega in predstavlja trg, ki raste vsako minuto, z
vsakim prodanim digitalnim fotoaparatom. Ideja bi naj bila takšna:
"Dopustimo uporabniku digitalnega fotoaparata, da 100% uživa v svoji
naložbi, in sicer tako, da mu omogočimo učinkovito in enostavno
razvijanje slik." V tem smislu sem pripravil za vas nekaj korakov,
ki bodo vašemu podjetju pripomogli do uspeha:
- Ponudite
vsem vašim potencialnim strankam program za naročanje razvijanja
fotografij preko računalnika z uporabo interneta.
- V svojem
fotografskem studiu začnite uporabljati programe in tehnologijo za
upravljanje z naročili in fotografijami.
- Oglašujte
sistem preko interneta in podobnih poti, kot jih uporabljajo podjetja za
komunikacijo s svojimi strankami.
- Naredite
in vzdržujte dobro bazo podatkov svojih strank.
- Dogovarjajte se s trgovinami komplementarnih produktov za distribucijo
vašega novega programa skupaj z njihovimi izdelki.
Prav tako je pomembno vedeti, da se bo v bližnji
prihodnosti zaradi tega novega trga celotno fotografsko poslovanje
spremenilo. Moje vprašanje je: Zakaj ne bi bili tudi Vi del tega?
José Antonio Morales
|